Retourneren

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?


Wanneer je niet 100% tevreden bent over je aankoop dan kan je de aankoop tot 30 dagen na ontvangst aan ons retour sturen!

In deze periode kun je de bestelling onbeschadigd, oorspronkelijk als mogelijk en indien mogelijk in de originele verpakking terugsturen.


Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

 

Nee, wij willen alleen tevreden klanten.

Ben je dus niet tevreden over je aankoop dan zijn de de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor onze rekening mits onze retour procedure gevolgd wordt.


Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

 

Je hebt het recht je bestelling binnen 30 dagen te retourneren. De bestelling dient onbeschadigd te zijn.

Indien de bestelling beschadigd is kunnen wij kosten in rekening brengen.


Hoe stuur ik mijn artikelen retour?


Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling in ongeschonden staat en stevige verzenddoos worden geretourneerd.

Wij adviseren daarom altijd de verzenddoos en originele verpakking zorgvuldig open te maken, zodat u deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen.

Je dient de verkregen factuur of pakbon mee te sturen met je retour. De factuur heb je ontvangen per e-mail, de pakbon is met de bestelling meegezonden.

 

 Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

 

Wanneer je een product retour stuurt wordt deze binnen 10 werkdagen in behandeling genomen en verwerkt. Je ontvangt van ons een e-mail wanneer wij de retour hebben verwerkt.

Het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending zal zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 12 kalenderdagen teruggestort worden op je rekeningnummer.

 

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neem contact op met de klantenservice, dan proberen wij je verder te helpen.

 

Naar welk adres moet mijn retour gestuurd worden ?


Shopandalucia - ShopWeDo

Egide Walschaertsstraat 22A

2800 Mechelen

België